Valitukset ja reklamaatiot

Lähetä reklamaatio sähköisesti

C1 Certificationin toimintaa ohjaava periaate on jatkuva parantaminen, ja tärkeä osa sitä ovat mahdolliset asiakkaiden tai muiden sidosryhmien palautteet, sekä reklamaatiot koskien esimerkiksi sertifioituja asiakkaitamme. Olemme siksi kehittäneet ja ottaneet käyttöön seuraavan lähestymistavan tällaisia tilanteita varten:

  1. Paina tästä päästäksesi järjestelmäämme. Siellä kuvaat huolesi ja perustelusi. Muista ilmoittaa, kuka on lähettänyt valituksen, jos tarvitaan lisätietoja ja meidän on otettava sinuun yhteyttä.
  2. Valitus tai reklamaatio rekisteröidään järjestelmäämme ja on siten helppo seurata.
  3. Saat vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet valituksen tai reklamaation.
  4. C1 Certificationin tekninen johtaja tai muu valtuutettu, puolueeton henkilö käy tapauksen perusteellisesti läpi ja antaa lausunnon.
  5. Arviointi lähetetään sinulle yhdessä tietojen kanssa siitä, miten voit valittaa arvioinnista, jos koet sen tyydyttämättömäksi.
  6. Valitus tai reklamaatio tutkitaan perusteellisesti sisäisesti, jotta C1 Certification voi oppia ja parantaa toimintaansa.