C1 - Palveluprosessi

Selkeä ja tehokas auditointiprosessi kansainväliselle sertifioinnille

Palveluprosessi

Auditoinnin ja sertifioinnin palveluprosessi on selkeä ja jakaantuu eri vaiheisiin. Ohessa kuvattuna prosessin eri vaiheet.

GAP-Analyysi

Suositeltavaa toteutettavaksi alkuvaiheessa. Analyysin avulla tehdään yrityksellenne laadunhallintajärjestelmän kehittämissuunnitelma.

Vapaaehtoinen

C1 - Palveluprosessi - Nuoli
C1 - Palveluprosessi - Nuoli alas

Esiauditointi

Vaihe 1.
Kattaako yrityksen dokumentaationne standardien vaatimukset? Onko yrityksenne valmis sertifiointiauditointiin?

Pakollinen

C1 - Palveluprosessi - Nuoli
C1 - Palveluprosessi - Nuoli alas

Sertifiointiauditointi

Vaihe 2.
Onko laadunhallintajärjestelmänne viety käytäntöön liiketoiminnassanne?

Pakollinen

C1 - Palveluprosessi - Nuoli
C1 - Palveluprosessi - Nuoli alas

Mahdolliset poikkeamat

Teillä on 60 päivää aikaa esittää korjaavia toimenpiteitä.

Pakollinen

C1 - Palveluprosessi - Nuoli
C1 - Palveluprosessi - Nuoli alas

Tekninen tarkastus

Sertifiointidokumentaatio käydään läpi teknisen johtajan toimesta.

C1 Certification tekee tämän

C1 - Palveluprosessi - Nuoli
C1 - Palveluprosessi - Nuoli alas

Sertifiointipäätös

Ovatko kaikki sertifiointiprosessin vaiheet suoritettu ja mahdolliset poikkeamat käsitelty, ennen kuin sertifikaatti voidaan myöntää?

C1 Certification tekee tämän

C1 - Palveluprosessi - Nuoli

Ota yhteyttä

Fine Audit Oy - Janne Simola

Janne Simola

Myynti, markkinointi, viestintä
044 988 4569
janne.simola@fineaudit.fi